Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Zapraszamy do korzystania z autoryzowanego serwisu
Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
Autoryzowany serwis Labo Plus zajmuje się gwarancyjnym i pogwarancyjnym wsparciem użytkowników sprzętu laboratoryjnego producentów, których jesteśmy dystrybutorem.
Serwis gwarancyjny automatycznie obejmuje wszystkie urządzenia, które zostały zakupione w Labo Plus: AMETEK Brookfield, HunterLab, Bellingham and Stanley, Electrothermal, PolyScience, Sonics, Barnstead, Thermo.
Posiadamy ponad 30 letnie doświadczenie w serwisie najbardziej znanych i cenionych na świecie urządzeń laboratoryjnych.
Nasza profesjonalna kadra inżynierska jest systematycznie szkolona oraz posiada wyspecjalizowane stanowiska serwisowe spełniające wymagania ESD.
Dodatkowo oprócz samego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego nasza wiedza oraz umiejętności pozwalają Klientom Labo Plus korzystać z doradztwa technicznego, aplikacyjnego oraz pełnej pomocy w późniejszej eksploatacji zakupionego sprzętu. Na życzenie użytkowników naszego sprzętu często organizujemy dodatkowe szkolenia z obsługi wybranych urządzeń (np. po wymianie personelu – zatrudnieniu nowych pracowników, reorganizacji laboratorium, przeniesieniu do innej lokalizacji, itp…). Daje to naszym Klientom dodatkową gwarancję, że nigdy nie zostaną pozostawieni sami z powstałymi problemami technicznym lub aplikacyjnymi.
Jako autoryzowany dystrybutor mamy pełny dostęp do oryginalnych narzędzi, części zamiennych, instrukcji serwisowych oraz wsparcia technicznego reprezentowanych producentów sprzętu laboratoryjnego.
Uwaga:
• ! nie prowadzimy sprzedaży części zamiennych !
• ! nie naprawiamy sprzętu producentów, których nie jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem !
Serwis kalibracyjny
Poza bieżącymi i planowymi naprawami sprzętu laboratoryjnego serwis Labo Plus również standardowo oferuje usługi sprawdzenia, kalibracji oraz adiustacji sprzętu, wymagającego takich okresowych czynności.
Sprawdzenia i kalibracje sprzętu dokonywane są wyłącznie przez autoryzowanych i doświadczonych inżynierów serwisu oraz każdorazowo potwierdzane jest odpowiednimi certyfikatami.
Dokumenty te wystawiane są zgodnie z wymaganiami i autoryzacjami producentów sprzętu pomiarowego.
Przesłanie sprzętu do kalibracji powinno być każdorazowo uprzednio indywidualnie umówione z pracownikami naszego serwisu, a w szczególności warunki i termin dostawy.
Prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na odpowiednie bezpieczne zapakowanie do wysyłki delikatnego sprzętu pomiarowego.
Oferujemy możliwość wykonania instalacji kwalifikowanej IQ/OQ/PQ, zarówno jako uzupełnienie usług serwisowych oraz przy dostawie nowego sprzętu.
Informacje dodatkowe:
Kontakt z serwisem Labo Plus
Jeśli chcieliby Państwo skorzystać z usług naszego serwisu, to bardzo prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny pod numerem: 22 646 77 27 lub wysłanie informacji za pomocą formularzy kontaktowych znajdujących się na dole strony lub poprzez przyciski KONTAKT.
Bardzo prosimy, aby przed przysłaniem do nas jakiegokolwiek aparatu lub urządzenia wcześniej wypełnili Państwo poniżej zamieszczony formularz serwisowy i następnie przesłali go nam za pomocą poczty elektronicznej lub ostatecznie dołączyli go do wysyłanego sprzętu.